MEEST GESTELDE VRAGEN


Zijn de kosten voor de website éénmalig?

Ja, deze zijn éénmalig en de website wordt uw eigendom. U zit dus niet vast aan terugkerende kosten.


Bieden jullie ook support?

Ja, wij bieden volledige support en hier zitten géén extra kosten aan verbonden.
Wij doen er alles aan om onze klanten zo tevreden mogelijk online te zetten en te houden.
Funkywonderland is daarom ook van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09;00 tot 18:00.
Onze voorkeur gaat uit om ons te contacteren via e-mail.


Moet ik een aanbetaling doen?

Nee, wij vragen géén aanbetaling en u betaald onze factuur pas wanneer u tevreden online gaat.
De factuur dient dan wel binnen de gestelde betalingstermijn te zijn voldaan.


Hoe lever ik afbeeldingen en teksten aan?

U kunt afbeeldingen en teksten per e-mail aanleveren. Teksten kunt u schrijven in bijvoorbeeld: Pages, MS Words of txt bestand om deze vervolgens te mailen.
Afbeeldingen kunt u ook met de e-mail versturen. Zijn de bestanden te groot dan kunt u ze eventueel verzenden via WeTransfer.
Dit is een gratis programma en kunt u tot 2 GB ineens verzenden.

Index

FAQ

Volg ons

000webhost logo